piatok 3. novembra 2017

1st of November | A Short Holiday at Home

Drahí čitatelia, ako sa máte? Ja som zavítala na pár dní domov na kratšiu dovolenku. Bolo to veľmi spontánne rozhodnutie, Ryanair konečne otvoril let z Bologne do Bratislavy, tak som to využila a prišla som na pár dní domov. Potrebovala som oddych a pohodu. Život sa mi s novou prácou zmenil. Je to rozhodne nová, úplne odlišná skúsenosť oproti študentskému životu, ale zatiaľ som spokojná. 

Dni doma mi ubiehajú až priveľmi rýchlo, ale užívam si ich. Práve teraz sme sa vrátili z prechádzky, ktorá mi urobila veľmi dobre. Niekedy človek v tom každodennom zhone zabudne ako príjemné je sa len tak zobrať a ísť sa niekde pozrieť. Sme zvyknutí všade jazdiť autom, bohužiaľ, aj ja som si na to zvykla, ale niekedy nie je na škodu ísť po vlastných, človek si všimne čo doteraz možno nevidel, spozná nové miesta, vidí nových ľudí.  Skúste to!



Dear readers, how are you? I came home for a few days. It was a very spontaneous decision. Ryanair opened flights from Bologna to Bratislava again, so I decided to take advantage of it and come home. I needed a few days off and just rest. My life changed with a new job. It is different from going to school, but at the same time it is a great life experience for me. 
Days at home are passing by very quickly. I am enjoying my time here. Right now we came from a long walk and it feels amazing and refreshing. It is important not to forget to take a walk from time to time in today's very hectic rhythm. Try it, you will see!





(dress: Reserved, top, jacket: Zara, shoes: Tamaris) 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára