sobota 26. augusta 2017

A New Little Chapter

Drahí čitatelia, dlho som sa neozvala a nepridala nový článok. Úprimne ma to veľmi mrzí, pretože som si znovu dala záväzok, že počas prázdnin budem prispievať viac a zasa sa mi to nepodarilo. Dnes sa vám ozývam z Talianska, kam som minulú nedeľu pricestovala. Najprv som si myslela, že budem doma na prázdninách až do začiatku septembra, ale osud to chcel inak a ja som sa musela vrátiť skôr. 

Dôvod môjho príchodu je nová práca, ktorá mi doslova prišla pod nos úplne nečakane a náhodou. Keďže už mám všetky prednášky za sebou, chýba mi už len jedna skúška a diplomová práca, ktorú môžem písať z domu, rozhodla som sa ponuku prijať a skúsiť to. Najprv som si nebola istá či to zvládnem, ešte stále sa tým občas trápim, ale som tvrdohlavý baran a keď si niečo zaumiením, tak to dotiahnem do konca. Škola je samozrejme v mojom prípade prvoradá, takže keď uvidím, že to nezvládam, dám jej prednosť.

Zatiaľ si však nový režim užívam, je to úplne iné ako chodiť na univerzitu. Postupne sa všetkému učím a so všetkým sa zoznamujem. Pracujem aj v sobotu, ale zato mám vo štvrtok voľno, takže treba si zvyknúť na trochu iný rozvrh týždňa, ale myslím, že to nebude problém. Okrem iného aj doučujem jedno dievča, ktoré má za necelé dva týždne dôležitú skúšku z anglického jazyka, tak jej každý deň pomáham a začína ma to veľmi baviť. Vždy som hovorila, že by som učiť nikdy nešla, ale tuším by nebolo najhoršie to ešte raz zvážiť!  


Akú novinku mi prezradíte z vášho života? Čo vás naposledy najviac potešilo? 










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára