sobota 8. apríla 2017

Love Everywhere

Milí čitatelia, vo štvrtok som bola na veľmi krásnej svadbe. Už druhá kamarátka skočila pod čepiec. Minulý september som bola na veľkej svadbe mojej blízkej priateľky, ktorú poznám skoro celý život. Vo štvrtok si povedali áno moji priatelia, ktorých som spoznala tu v Taliansku. Hannah som stretla v prvom ročníku vysokej školy. Odvtedy sme nerozlučná dvojka, od začiatku sme si sadli, máme spoločné koníčky a názory. Jej manžela som spoznala neskôr, ale hneď mi k sebe náramne pasovali. Sú spolu krásni a je vidieť, že sa veľmi milujú. Bola som prítomná ich prvého stretnutia. Pozorovala som ako ich vzťah a láska rastie. Bola som úprimne dojatá, keď ma Hannah požiadala, aby som jej išla za svedka. Cením si, že si vybrala práve mňa. A vyzerá to tak, že teraz som na rade ja! Chytla som totižto svadobú kyticu! Na prvý pokus letela mojím smerom, ale ja som sa stihla zohnúť, takže spadla na zem, ale na druhýkrát som nemala šťastie a pristála mi rovno do rúk. Ja, ktorá o svojej svadbe nepremýšľam a nemám ju vôbec vo svojich budúcich plánoch, chytím kyticu! :) 

A len pár slov k outfitu. Už veľmi dlho som chcela vlastniť semišovú bundičku. Videla som pekné v Zare, ale nakoniec som našla tú pravú v Stradivariuse, ktorý len nedávno otvorili v centre Modeny. Je neskutočne pohodlná, strečová a nehovoria o tom, že stojí oveľa menej než tá v Zare a vyzerajú úplne rovnako. Za mňa jednoznačná výhra. Ale už aj na tú je v Taliansku priveľmi teplo. Niekedy ešte ráno a večer býva chladnejšie, ale počas dňa vám pokojne stačí len jedna vrtsva oblečenia. 

Chcem vám popriať ešte krásny zbytok víkendu!



Hello, my dear readers! On Thursday I went to my friend's wedding. It was so beautiful. It is my second close friend who got married. I am realizing that I am getting older. In fact, on Monday I celebrated my 24th birthday. Back to the wedding, I was so happy when my friend asked me to be her witness. I was there when they first met. I saw their relationship grow and I truly believe that they are meant to be together. I felt so happy for them. 



(jacket: Stradivarius, shirt: Primark, shoes: Clarks, bag: Zara)







3 komentáre:

  1. To, že zbožňujem tvoje outfity vieš :) máš taký nenútený a predsa úplne krásny štýl... A je super, že si si svadbu užila.

    Flung out of space

    OdpovedaťOdstrániť
  2. moc ti to sluší, jsi takové sluníčko :)

    OdpovedaťOdstrániť