nedeľa 5. februára 2017

January Photo Diary

Drahí čitatelia, ako už možno mnohí viete, mesiac január som celý prežila prípravou na skúšky. Takže veľa zaujímavých vecí sa neudialo, celé dni som sa len učila. Ale sem-tam som si išla zabehať, čo mi krásne prečistilo hlavu a dodalo energiu pokračovať. Prvého februára som mala poslednú skúšku, ktorá našťastie dopadla dobre a hneď na druhý deň som odcestovala domov na Slovensko. Budem tu asi celý mesiac, pretože nový semester nám začína dosť neskoro, takže si teraz môžem v pokoji vychutnať prázdniny. 
Ale úplné nič nerobenie ma nečaká, od zajtra idem pracovať na výstavu kam ide firma, v ktorej pracuje moja mamka. Predpokladám, že to bude päť náročnejších dní, na ktoré som veľmi zvedavá. Teším sa, že ma čaká veľa nových vecí a spoznám nových ľudí. A hneď v sobotu po našom príchode sa chystám s mamkou na výlet do Viedne. Boli sme tam po prvýkrát minulú zimu a rozhodli sme sa, že by sme sa tam znovu rady pozreli a prežili spolu pekný deň. Dúfam, že bude pekné počasie a všetko vyjde ako má. Máte nejaké plány na tento mesiac? 



Dear readers, maybe some of you might know by now that the whole month of January I have been studying for my exams. I had a last one 1st of February and I passed. So I have done all my exams. I am so happy about it and proud of myself. Now I can enjoy my free time. I came home and I am going to be here all February because my next semester starts at the end of it. 
From tomorrow I am going to work for the company where my mom works. Only for the next five days but I am very excited to try new things and meet new people. And then right after that we are planning a little trip to Vienna where we have been last winter. I hope the weather will be fine and everything will work out. Do you have some special plans for February? 














6 komentárov:

  1. pekné fotky, ja sa teším keď sa oteplí a budem chodiť behávať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hiii, congratulations, enjoy your trip to Vienna! :)
    I am going to spend my februrary studying because my second semester already started :/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. wow! Nice photos! And and around 8 km, respect! :O :D thx for posting and best wishes from ferienwohnung schenna ;) ( http://www.mittendorf.schenna.com )...Anja <3

    OdpovedaťOdstrániť
  4. pekné fotky a pekný január si mala :) obdivujem, že beháš aj v takej zime :)

    dazzlera.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Milé fotky. :) A ty tenisky jsou krásné. Já byla teď o víkendu nějaké shánět, ale buď stály tolik, kolik jsem za ně nebyla ochotná dát a nebo mi zase neseděly. Ani nevím, kolik jsem jich měla na nohou, ale nakonec jsem ze zoufalství šla i do dětského oddělení (mám menší nohu) a celkem mě zarazilo, že místo většího výběru menších čísel tam byly třeba i 39ky. :D Takže už fakt nevím.

    Piosek

    OdpovedaťOdstrániť