piatok 4. novembra 2016

My Favourite Autumn Lipsticks

Drahí čitatelia, dlhšie som sa neozvala. Ako som vám spomenula v minulom článku, prišla som na pár dní domov na Slovensko. Bohužiaľ, ako sa mi to vždy stane, po ceste som ochorela. Počas školy som v neustálom zhone a nemám čas byť chorá, ale akonáhle sa na chvíľku zastavím, choroba si ma okamžite nájde. Ale nechcela som, aby mi to skazilo tých pár dní doma s rodinou a priateľmi, takže som si každý deň (aj pár nocí 😃) naplno užila. 
To sa však na mojom zdraví dosť podpísalo, pretože som ochorela ešte viac a moje telo sa tomu úplne poddalo. Mala som odcestovať späť do Talianska už v stredu večer, ale nebola som v stave, aby som zvládla dvanásť hodinovú cestu autobusom, takže sme zmenili lístok na sobotu. Posledné dni trávim len doma v posteli s čajom a liekmi. Našťastie sa už cítim lepšie a zajtra snáď už naozaj odcestujem. 

Nemôžem uveriť, že už je tu november! Kde sa ten čas tak ponáhľa? Ani sa nenazdáme a budú tu Vianoce. Keď už som ich spomenula, hrozne sa už na ne teším. Počas studeného zimného obdobia mám najradšej tmavé farby či už sa to týka oblečenia, alebo líčenia, hlavne rúžov. Rada nosím tmavšie farby na perách, myslím si, že mi to viac pristane a zvýrazní mi to, inak veľmi bledú tvár. Ako môžete vidieť na fotke, preferujem fialové alebo bordové farby. Ale pred pár mesiacmi som objavila ďalší skvelý odtieň. Vždy som chcela skúsiť rúž hnedej farby. Ale nemohla som nájsť ten správny odtieň, aby to vyzeralo dobre. Našla som ho, Giorgio Armani rúž je zatiaľ mojím najväčším favoritom. Na fotke, bohužiaľ, tá farba nie je úplne taká ako v skutočnosti, možno lepšie to môžete vidieť v jednom z predchádzajúcich outfitových článkov (odkaz). 

Aké odtiene rúžov najradšej nosíte? Menia sa podľa ročného obdobia? 



1. Giorgio Armani Rouge d'Armani Lipstick (201)

2. L'Oréal Infallible Mega Gloss (208 Flash Dance)

3. Bourjois Colour Boost Lip Crayon (06 Plum Russian) 

4. Estée Lauder Pure Color Envy (460 Brazen)

5 komentárov:

  1. These looks like some really nice picks. Might have to try them when I get the chance.

    Joyce | Joycentricity

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vypadají super, já mam nejradši rtěnku od Essence č. 006 a ta je fakt skvělá. Dnes jsem tvůj blog navštívila poprvé a je vážně super a stala jsem se tvým pravidelným čtenářem, tak když budeš chtít, můžeš mrknout ke mně na blog:-)
    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten Estée je prenádherný! Ja som strašný sucker na tmavé rúže all year round haha :D
    Ivana xx

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Musím priznať, že som neskúšala ani jednu, ale Loreal zvykla používať moja teta a chválila si ju. Ja som skôr na rúže Rimmel a Max Factor.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť