streda 20. júla 2016

What's Going On

Drahí čitatelia, ako sa máte? Ja som v minulom článku naznačila, že mám všetky skúšky za sebou a že sa mi konečne začína leto. Mám pred sebou viac ako dva mesiace prázdnin. Minulý týždeň prišla za nami mamka, ktorú som po dlhej dobe veľmi rada videla. V sobotu sme zorganizovali grilovanie na záhrade, pozvali sme priateľov a celý večer vyšiel na parádu. Včera som bola na kamarátovej promócii, stretla som priateľky, ktoré som už veľmi dlho nevidela a bolo to moc príjemné. Keď všetko vyjde tak, ako má, zajtra by som sa mala ísť pozrieť k moru za mamkou a Stefanom. Tento rok to nevyšlo a nestrávim u mora dlhší čas ako minulé roky, takže aspoň jeden deň by ma nesmierne potešil. To je menší súhrn posledných dní, nemôžem sa sťažovať, stále sa niečo deje a to je na lete to pekné. Dúfam, že aj vy trávite skvelé leto. Aké sú vaše najbližšie plány? 



Dear readers, how are you? I have already told you, I did all my exams so now I have two months long summer holiday. It makes me so happy, you have no idea! Last week my mom came to Italy. I was so excited to see her. We organized barbecue in our garden for some friends and it was amazing, we had such a fun night. Yesterday I went to my friend's graduation, I get to see some friends who I have not seen for so long. And if everything goes as planned, I will go to the sea tomorrow. I cannot wait, I love being on the beach and feeling sand between my toes. This is a very brief summary of last few days. I hope you are enjoying summer. What are your plans? 

Top: Mango, Culotte: Zara, Sandals: Tamaris, bag: Mango








6 komentárov:

  1. Krásny článok... a krásne fotky, musí vám tam byť skvele. Ja sa chystám na zvyšok týždňa domov do Košíc... (:

    Daniela

    OdpovedaťOdstrániť
  2. very nice pics...
    i like it so much
    kisses

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Gratuluji ke zkouškám! :))
    Užij si moře a doufám, že ti léto bude pořád tak hezky vycházet! :)
    Maru
    THE WORLD BY MARIA

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Adorable look
    Love the whole look

    Www.callmeponyboy.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť