nedeľa 20. marca 2016

Friends

Milí čitatelia, ako som už myslím spomínala, v škole toho mám veľa, tento semester je jeden z najnáročnejších aké som kedy mala, takže to vysvetľuje dlhšiu prestávku na blogu, čo ma úprimne veľmi mrzí. Minulý týždeň som sa po dlhej dobe znovu stretla s blízkou kamarátkou. Už som nutne potrebovala na chvíľku vypnúť a užiť si pár hodín v jej spoločnosti. Jej priateľ je neskutočne pozitívny človek, ktorý mi okamžite zlepší náladu. Rada s nimi trávim čas. Bohužiaľ, všetci sme dosť zaneprázdnení, takže sa nevidíme tak často ako by sme si priali, ale o to viac si vychutnáme chvíle, keď sme spolu. Ako vy najradšej trávite čas, keď chcete vypnúť od každodenného ruchu a stresu? 



Dear readers, how I have already said before, I have a very busy semester this time at uni. This explains my longer absence on my blog which makes me very sad. I will try to do something about it but I cannot promise anything. University is the priority for me right now. Last week, after a very long time I met with my friend which put me immediately in a better mood. My friend and her boyfriend are very positive people so you feel happy around them. It was so lovely seeing them again. Unfortunately, we are all very busy so we don't hang out so often, but when we do, we enjoy it. How do you usually spend your free time when you want switch off from your daily busy and stressful routine? 









P.S. Follow my beautiful friend on Instagram @lady_yinka

4 komentáre:

  1. Doufám, že to ve škole zvládneš:) Prostě jsou období, kdy je toho ve škole moc a pak zas nic ale tak je to skoro u všeho... Každopádně abych odpověděla na tvou otázku, já momentálně svůj volný čas nejradši trávím doma u nějakého filmu a nebo s kamarádkami někde v kavárně:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Amazing, I love it ;)

    http://ordinaryblondie9.blogspot.hr/2016/03/black-to-basics.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Och, amazing outfit!
    Perfect shoes <3
    LOVELY!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásne fotky a super outfit :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť