sobota 26. septembra 2015

Monthly Roundup - September 2015

Drahí čitatelia, ďalší mesiac sa blíži ku svojmu koncu a ja som si ako tradične pre vás pripravila jeho menšie zhrnutie. Tak sa spoločne poďme pozrieť aký bol pre mňa September. 


Dear readers, another month is coming to its end so as always I prepared for you a little summary of it. Come with me to see how the month of September looked like. 

Minulý víkend sme využili krásne slnečné počasie a vyrazili sme na menší výlet. / Keď bola mamka ešte tu so mnou v Taliansku na začiatku mesiaca, ako zvyčajne sme zašli vyfotiť môj outfit. 
Last weekend the weather was very nice and sunny so we went for a short trip to the mountain. / When my mom was here in Italy with me in the beginning of September we took photos of my outfit as usual.

Táto mačka sa stále poneviera ako nášho domu. Je moc pekná a prítulná. Dali sme jej pred dvere malý košík, aby si mala kde ľahnúť.
This little cat is always around our house. She is very cute and snuggling.

Dych berúci západ slnka. Túto časť večera mám najradšej.
Breathtaking sunset, my favourite part of the evening. 


S mamkou sme našli prekrásny opustený dom a hodnú chvíľu sme pred jeho bránou len tak stáli a predstavovali si život v ňom. 
We discovered this beautiful abandoned house and for a long time we just stood in front of it imagining living there. 



Aký ste mali vy mesiac? Pochváľte sa mi!

How was your month? 

2 komentáre: