utorok 23. júna 2015

My New-in Beauty Bits


Milí čitatelia, dnes mám pre vás článok s produktmi, ktoré mi za poslednú dobu pribudli v kozmetickej taške. Nie je ich veľa, ale ja som sa aj napriek tomu rozhodla vám ich ukázať. Niektoré som ešte neskúsila, takže som na ne zvedavá a rada si prečítam aj váš názor. Používate niektorý z menovaných produktov? Páči sa vám? Čo za produkty ste si vy naposledy kúpili? 

Dear readers, today I want to show you some beauty bits that I have recently bought. I know they are only a few but I wanted to show them to you anyway. Some of them I haven't used yet so I am excited to see if I will like them or not. Do you use some of these products? Do you like it? What beauty bits have you bought recently? 


1. Essence The Gel Nail Polish - Veľmi ma zaujala farba, ktorá mi v mojej kolekcii lakov na nechty chýbala. Lak sa krásne rozotrie a stačí naniesť len jednu vrstvu a farba je pekná a sýta.

2. Rimmel Oh My Gloss! Lip Gloss - Áno, aj ja sama som prekvapená záplavou ružovej farby, ktorú vidím v tomto článku. O mne je známe, že ružovú farbu nemám rada, ale tento odtieň ružovej je tmavší, sýtejší a nevyzerá tak sladko. A čo si budem klamať, chcela som znovu skúsiť niečo nové.

3. Astor Seduction Codes N.3 Volume&Length Mascara - Novú riasenku som už dlho potrebovala. Popravde ma táto od Astor zaujala z dvoch dôvodov: prvý je veľmi zaujímavý obal a druhý je, že bola v zľave. Tak prečo by som ju neskúsila? 

4. Bottega Verde My Color 24 Hour Waterproof Eyeliner - O Bottege Verde som vám písala v minulom článku. Okrem opaľovacieho krému som si od tejto značky kúpila aj očné tiene v tužke. Majú jemnú farbu, ktorá pekne rozjasní oči a naozaj drží celý deň. 


3 komentáre:

  1. Ahoj,

    pozývam Ťa do súťaže o skvelé ceny. Budem sa tešiť na Tvoj outfit. :-)
    Všetko nájdeš u mňa na blogu.
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mám lak od essence z tejto série, len v svetloružovej farbe a som s ním veľmi spokojná :)Lesk na pery od Rimmel vyzerá veľmi dobre ♥
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ten lak mám také a mám ho moc ráda!

    OdpovedaťOdstrániť