sobota 16. mája 2015

Blue jeans white shirt

Milí čitatelia, dúfam, že prežívate krásny a slnečný víkend. Bohužiaľ, u nás sa víkend začal dažďom a studeným vetrom. Dnes ráno bolo zamračené, ale ešte nepršalo, tak som sa rozhodla ísť behať, ale na spiatočnej ceste ma stretol taký silný dážď, že som domov prišla premoknutá do poslednej nitky. Včera som chcela ísť s mamkou vyfotiť outfit niekde von do mesta, ale nemali sme šťastie, pretože znovu začalo pršať, tak nám musel vystačiť náš balkón. Ja len dúfam, že zajtra to bude lepšie a znovu sa budeme môcť tešiť z krásnych slnečných dní. 
Ale dosť už o počasí! Na fotkách mám nové džínsy, ktoré sú zo Zary a sú to tie najpríjemnejšie a najpohodlnejšie nohavice aké som kedy na sebe mala. Len sa bohužiaľ dosť roztiahli a začali mi padať, tak som ich darovala mamke, ktorej sú akurát. A keďže som tieto posunula mame, musím sa znovu popozerať po podobných bledých džínsoch na leto. K nim som si zobrala čisté biele tričko z Manga a bledo modrú košeľu a novú kabelku taktiež z Manga, ktorá bola v zľave a nemohla som ju tam nechať, pretože je v mojej obľúbenej farbe. 
Čo ste si vy v poslednej dobe pekné ulovili v obchodoch? 

twitter / tumblr / instagram / snapchat - mariahanza

Dear readers, I hope you have nice and sunny weekend. Unfortunately, my weekend started with rain and cold wind. This morning was gloomy but it wasn't raining so I decided to go running but on my way home it started raining very hard and I came home soaking wet. Yesterday I wanted to go out to take some photos with my mom but we weren't lucky because it started raining again so we took some photos on our balcony. I hope that tomorrow the weather will be nicer. 
Enough about the weather. On the photos I was wearing my new pair of jeans from Zara which are the most comfy jeans I have ever had. But they stretched a lot so I gave them to my mom so now I have to look for another pair of light wash jeans. I combined them with simple white t-shirt from Mango, light blue shirt and new bag also from Mango.
What was the best thing you have recently bought? 







3 komentáre: