streda 14. januára 2015

Goodies

Milí čitatelia, dnes som si pre vás pripravila článok, kde vám ukážem pár mojich obľúbených vecí za poslednú dobu. Dúfam, že sa vám bude článok páčiť a do komentárov mi napíšte čo vám urobilo naposledy radosť, rada si prečítam vaše odpovede. 

Dear readers, today I prepared for you the post where I would like to show you some goodies which made me happy and which I like. I hope you will find this post interesting, You can leave me in the comments what have made you happy recently, I am looking forward to read all your answers. 



1. Chocolate and Dream Hand Cream od Oriflame a New Crystal Shine Finishing Oil od Schwarzkopf v spolupráci s Claudia Schiffer - Skvelý krém na ruky s čokoládovou "príchuťou", ktorý som dostala od dobre kamarátky na Vianoce s komentárom, že keď nejem čokoládu aspoň mi po nej budú voňať ruky.Úžasný olej do vlasov, po ktorom sa pekne lesknú a na dotyk sú príjemne jemné. 

2. Náhrdelník od Morellato - Náhrdelník s príveskom v tvare srdca od Morellato, ktorý mi darovala mamka na Vianoce a ktorý odvtedy nosím pravidelne. 

3. Diár 2015 a notes - Nový rok si vyžaduje nový diár a notes na všetky dôležité veci a udalosti, na ktoré nemôžete zabudnúť.

4. Big and Beautiful Boom Volume Mascara od Astor - Už niekoľko rokov som používala tú istú riasenku od L'Oréal a dostala som chuť na zmenu, tak som si náhodne vybrala túto od Astor a som s ňou nadmieru spokojná. 

5. Shampoo doccia a Olio delle Fate od Erboristeria Magentina - Sprchový gél a olej na telo od mne neznámej značky bol darček od jednej známej. Hneď ma prilákala krásna vôňa, v zložení som si prečítala, že tam je jazmín, ruže aj škorica a dokopy vytvárajú naozaj krásnu vôňu a po použití je vaša pokožka jemná a hebká.

6. Náhrdelník od I am - Tento náhrdelník som si kúpila na Silvestra, keď som išla s kamarátmi von a môžete ho tiež vidieť v tomto článku. Už dlhšie som chcela takýto výraznejší doplnok a som rada, že som našla ten správny.

Používate niektoré z týchto produktov? Prezraďte mi váš úplne najobľúbenejší kozmetický produkt! 
Do you use some of these products? Tell me your all time favorite beauty product! 

10 komentárov:

  1. Great post ! Your blog is awesome :)
    Do You want to follow each other ? :)
    http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mám už školský diár, ale všade, kam idem, tam narazím na nejaký krásny diár s nádherným designom... Asi si kúpim ešte jeden :D
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Such a great share. Love finding out what makes other people happy! Looks like some great stuff you got here!

    Denise
    www.fashionloveletters.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Chválim diár a zápisník! To je každoročné "must have" :)

    Patrik
    http://www.madebyboy.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. náhrdelník je krásny :)

    dovoľ mi pozvať ťa na Giveaway na mojom blogu:
    http://byfoxygreen.blogspot.sk/2015/01/buy-or-win-1-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ten náhrdelník i diářky jsou krásné :)

    DaydreamerNatty

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Vždycky mi přijde zajímavé číst si tyhle month favourite, protože každý se za ten měsíc našel v něčem jiném. Protože jo diář je taky nedílnou součástí mého života a proto je strašně zajímavé, jak si to přeložila do angličtiny.
    Máš pěkný blog! Vlastně celkově je to tu útulné, podle všeho máš ráda angličtinu, kosmetiku, jsi docela uspořádaná pokud vlastníš diáře a jo mohly bychom si rozumět.
    Mimochodem krásný zbytek dne a spoustu radostných věcí do dalšího měsíce.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Děkuju moc za takovou rychlou pozitivní reakci. Jo, nakonec skončím u všehochuti, jsem ráda, že můj první komentář byl právě od tebe. Přivítání si cením, jednou se mi určitě bude ještě hodit! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tú riasenku Astor som si kúpila, ale mňa dosť sklamala, pretože riasy slabo nafarbila, boli také slabo výrazné, nie tak ako som bežne zvyknutá a dosť ma to prekvapilo.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť