sobota 27. decembra 2014

Photo diary of December

Milí čitatelia, dúfam, že ste mali krásne Vianoce. Ja som ich prežila v kruhu rodiny a náramne som si ich užila. Ako každý rok ma nesmierne mrzí, že tak rýchlo ubehli. Ale stále tu máme sviatočnú atmosféru a za chvíľku vstúpime do nového roku. Predtým by som si rada zrekapitulovala december pár fotkami z môjho profilu na Instagrame. Prajem vám krásne prázdniny! Aký bol váš december? 

Dear readers, I hope you had a wonderful Christmas. I spent holidays with my family and I enjoyed them so much. Like every year, I am so sad that Christmas is already gone but the holidays are still here and very soon we will enter a new year. But before that I would like to recapitulate the month of December with some photos from my Instagram. I wish you a beautiful holidays. How was your December?

6 komentárov:

  1. Nice post :)

    Happy holidays!
    xx

    www.theblackblush.blogspot.pt

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Beautiful photos! Hope you are having a wonderful holidays! :)
    Love your blog, hope to see you soon on my blog
    www.beneaththecoat.com
    or Bloglovin
    or Facebook :)
    Kisses from Zurich,
    K

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Great photos, you look gorgeous in the last one!

    Tina
    www.justatinabit.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Amazing!!
    Merry Christmas and Happy New Year!
    Angela Donava
    http://www.lookbooks.fr/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nice look sweety ^^

    Kisses
    http://www.mademoisellemode.com/

    OdpovedaťOdstrániť