utorok 23. decembra 2014

One day until Christmas!

Milí čitatelia, zajtra tu sú Vianoce a ja som dnes dostala ten najkrajší darček. Po roku som sa stretla s mojou najlepšou priateľkou (pre mňa sestrou), ktorá odišla žiť do Anglicka. Veľmi dlho som sa na naše stretnutie tešila. Je pre mňa jedna z najdôležitejších osôb v mojom živote, takže si viete predstaviť akú mám teraz radosť, keď sme sa po tak dlhej dobe znovu videli a všetko si porozprávali. Aj vy máte takého človeka, na ktorom vám tak veľmi záleží, ale kvôli rôznym životným okolnostiam  ho nevidíte často? Dúfam, že všetci prežívate krásne predvianočné chvíle!


Dear readers, there is one day left until Christmas and today I received the most beautiful gift. After a long year, my best friend (for me she is like a sister) and me finally met. She is now living in England so we do not have a possibility to see each other very often. She is for me one of the most important people in my life so you can imagine how happy I am right now. Do you have such an important person in your life but due to various life circumstances you do not see each other often? I hope you all are enjoying the festive atmosphere!








8 komentárov:

  1. nice place;) and nice hair dear! I discovered your blog;)wanna follow each other?;)xoxo

    http://glampond.blogspot.it

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hi dear, very nice outfit...i'm so excited...i can't wait for christmas..
    i'm a new follower(COlorBlock) follow me back if you want
    kisses

    OdpovedaťOdstrániť
  3. moc krásné fotečky:) sluší vám to holky:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Lovely pics !

    Would you like to follow each other ?

    Kisses

    Emily from PTT

    OdpovedaťOdstrániť
  5. skveleee fotky! :D vyzera to ako na jar :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Lovely moment ^^

    Merry Xmas

    kisses
    http://www.mademoisellemode.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Hi ladies! What a stunning place!
    keep in touch <3
    xoxo
    www.theladycracy.it

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Both of you are amazing!!Perfect looks!!!!XoXo

    OdpovedaťOdstrániť