piatok 5. decembra 2014

Friday morning

Dobré ráno milí čitatelia, po dlhom náročnom týždni tu máme konečne piatok. Aj vy ste sa tak na tento deň tešili? Ako som vám spomínala, minulý víkend za mnou do Talianska prišla moja mamka, takže som ju trochu využila a vyfotografovali sme nejaké fotky. Našli sme veľmi pekný park blízko knižnice, kde ešte boli na zemi popadané žlté listy, asi posledné zbytky jesene. Na sebe mám novú sukňu, ktorú som si veľmi zamilovala a najradšej by som ju nosila každý deň. A v teple ma držal môj kožúšok (ale nebojte, nie je pravý). 
Prajem vám krásny piatok a pokojný oddychový víkend!


Good morning my dear readers, after long hard week it is finally Friday. Have you also been waiting for this day? As I mentioned you before, this past weekend my mom came to see me in Italy and we managed to take some photos. We found very nice park near the library where there were still some leaves on the ground. I am wearing my new skirt which I adore and I would like to wear it every day. And my faux fur coat kept me warm. 
I wish you a nice Friday and relaxing weekend!







(skirt: Pimkie, shoes: Tamaris, bag: H&M)

7 komentárov:

  1. Amazing photos. I was desperately waiting for weekend as well. Loving this jacket on you :) Mel
    www.livingoncloude9.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten kožich je vážně moc pěkný :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Un look muy bonito y estas muy guapa
    Un besito
    www.guapayconestilo.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. s mamkou ste si neuveriteľne podobné :-O

    OdpovedaťOdstrániť
  5. pekné jesenné fotky ;)

    lapkindressbox.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Hi! Loved the blog, what would to say to following each other? Just followed yours on Blogger
    Here is my blog: www.guesswhatblog.com
    Hope you like it!

    OdpovedaťOdstrániť