sobota 29. novembra 2014

In the park

Neodolala som ani ja. Na mnohých blogoch som čítala o skvelej šále zo Zary, väčšina dievčat si ju moc pochvaľovalo. Tiež som okolo nej v obchode chodila a nemohla som ju vyhnať z hlavy. Ja som totiž veľký šálový fanúšik a bez nej nevyjdem z domu. Šál je pre mňa prvoradý doplnok, ktorý krásne dotvorí celý outfit. Bohužiaľ, keď som sa konečne rozhodla, že túto šálu musím mať aj ja doma, tak som ju už v Zare nenašla. Ale bola tam táto (ktorú vidíte na fotkách), ktorá sa jej moc podobá. Je obrovská, príjemná a mäkučká, že sa chcete do nej zabaliť a nikdy ju pustiť z ruky. 
Aj vy radi nosíte šály? Aká je vaša najobľúbenejšia?


I could not resist. On many blogs I read about this perfect scarf from Zara, most girls were very satisfied with  it. I saw this scarf in the shop and I could not stop thinking about it. I am a big fan of scarves and I can not leave my house without wearing one. And when I finally decided to buy it I did not find in my my near shop. But there was this one (which you can see on photos) that is very similar. It is huge, comfy, soft that you want to wrap yourself in it. 
Do you wear scarves? Which one is your favourite? 






(skirt: Pull&Bear, scarf: Zara, shoes: Baťa, bag: H&M)

10 komentárov:

  1. Sluší ti to, já se teď bez šály neobejdu :)

    Lucieswlife

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Lovely look and park ^^

    kisses
    http://www.mademoisellemode.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Amazing look!Love your skirt and your coat!XoXo

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Líbí se mi to, jak píšeš, bez šály teď ani ránu :) Mám teď asi 3 stálice, které tak nějak střídám, dle outfitu a nálady :)

    Ráda bych vás všechny pozvala k sobě na blog na adventní giveaway o náhrdelník z Lindexu :)
    odkaz tady: Pieces of FRECKLED style GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  5. So stylish and classy look! I love it! You have amazing sense of style! Adorable post and lovely photos!
    Have a nice day!
    xx cvetybaby.com
    Bloglovin
    Instagram

    OdpovedaťOdstrániť
  6. krásny kabátik ;)

    lapkindressbox.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Páni, moc ti to sluší! :) Připomínáš mi Lindu Rybovou. :)
    http://novakovakristyna.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Beautiful pictures! ;)

    http://hanaylena.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. The coat and the scarf are amazing! I love the different grey tones!! Well done :)

    Love,
    Martin

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Wow what a great blog, i really enjoyed reading this, good luck in your work. Sexy Lingerie Malta

    OdpovedaťOdstrániť