streda 23. októbra 2013

Heaven is a place on earth with you!

Prajem vám všetkým krásne ráno. Streda je jediný deň, kedy nemusím vstávať nehorázne skoro ráno, takže mám čas sa trochu dlhšie vyspať čo ma teší. Prežila som krásny víkend. V piatok ma prišla navštíviť do Talianska moja drahá kamarátka a bolo to jednoducho super. Mali sme sa moc krásne a užili sme si pár spoločných dní. Nasmiali sme sa, nakupovali sme, vypili veľa kávy a samozrejme sme vyfotili veľa fotiek. Dnes vám chcem ukázať pár fotiek z piatka. Dúfam, že sa vám budú páčiť a môžete sa tešiť na ďalšie. 


I wish to all of you a beautiful morning. Wednesday is the only day when I do not have to wake up very early in the morning so I can stay in my warm and cozy bed a little longer which is great. I spent very nice weekend. On Friday my dear friend came to visit me to Italy! We had an amazing time together, it was really great to have her here with me. We laughed a lot, we did some shopping, we drank a lot of coffee and of course we took a lot of photos. Today I want to show you photos from Friday. I hope you like them and you can look forward to more photos. 







5 komentárov: