nedeľa 15. septembra 2013

Maxi dress

Snažím sa užiť si posledné dni doma, v stredu večer sa vraciam späť do Talianska, pretože na druhý týždeň mi začína škola. Prázdniny ubehli neuveriteľne rýchlo, nechce sa mi veriť, že sú už u konca. Budú mi veľmi chýbať, ale na druhej strane sa teším na iný režim, začnem mať povinnosti a nejaký denný program. Som zvedavá na nový rozvrh, pevne dúfam, že bude lepší než minulý rok. Teším sa na nové predmety a nových profesorov. Snažím sa vo všetko vidieť to pozitívne. Ja som typ človeka, ktorý sa nerád s niečím lúči, preto keď sa ocitnem na konci nejakého obdobia som veľmi smutná a ťažko to nesiem. Postupne sa však snažím myslieť na to pekné, čo ma čaká a na čo sa teším. 

Outfit, ktorý môžete vidieť na fotkách som mala na sebe na začiatku septembra, kedy bolo počasie krajšie a teplejšie. Mám rada dlhé voľné šaty, ktoré sú veľmi pohodlné a zároveň elegantné. A v tomto období sú skvelé z toho dôvodu, že nemusíte nosiť silonky, pretože vám zakryjú celé nohy, takže vám nebude zima. 


I am trying to enjoy last days at home, on Wednesday I am going back to Italy because my school starts next week. Holidays have passed incredibly quickly, I can not believe they are already over. I will miss them like crazy but I am looking forward to my new schedule at school and my new subjects and professors. I am trying to see everything in a positive way. I am the type of person who does not like saying goodbye to something or somebody, so I am always really sad when some period of my life ends. 
Outfit which you can see on the photos I wore at the beginning of September, when the weather was nicer and warmer. I like long loose dresses that are very comfortable and elegant. And in this period they are great because you do not have to wear nylons, because they cover your whole legs, so you will not be cold. 





2 komentáre: