štvrtok 7. februára 2013

It's time to go back home!

Včera som úspešne ukončila zimný semester z čoho mám nesmiernu radosť. Ale čo ma teší oveľa viac je, že zajtra večer znovu nasadnem na autobus a zobudím sa do zimného rána v Brne, kde ma bude čakať mamka, aby ma odviezla domov. Po skoro dvoch týždňoch v Taliansku sa vydávam na cestu, na cestu domov. Je to malý darček za pekné výsledky skúšok, ktorý si darujem sama pre seba. Je to rýchle a trochu spontánne rozhodnutie, pretože ešte včera som mala skúšku, takže som nevedela ako to dopadne. Som nadšená z myšlienky, že znovu uvidím svoju rodinu a priateľky. Dúfam, že aj vy prežívate pekné a radostné dni. 
Fotky sú fotené ešte doma pred dvomi týždňami, keď sme sa s mamkou chystali navštíviť moju sesternicu a jej dvojmesačnú Laurku. 


3 komentáre: