sobota 28. júla 2012

Art Hotel Kaštieľ

Bola som dva týždne v Taliansku u mora, kde som strávila už svoju šiestu dovolenku a stále je to pre mňa krásne prežitý čas - miesto, kde sa rada vraciam. Než vám však ukážem fotky zo slnečných dní na pláži, podelím sa s fotkami z oslavy narodenín našej rodinnej priateľky, ktoré oslavovala naozaj v prekrásnom prostredí - Art Hotel Kaštieľ v Tomášove. Celá oslava nemala jedinú chybu. Aj napriek tomu, že tam boli väčšinou ľudia staršieho ročníka, zabavila som sa, zatancovala som si, dokonca aj zaspievala. A keď bolo po všetkom, ešte som sa stihla okúpať v bazéne od druhej do štvrtej do rána pri svetle mesiaca a so šampanským v ruke. Existuje niečo krajšie?! 

4 komentáre:

  1. Je to tam krásne :)) Aj ty si tam veľmi pekná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádherný hotel

    Na mém blogu právě probíhá giveaway o kabelku GUESS, třeba se budeš chtít ty a tvoje čtenářky zúčastnit :)
    http://marketatrpisovska.blogspot.cz/2012/07/soutez.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. vypadá to tam pěkně hezké fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Úžasné fotky!
    Děkuju, já je mám taky ráda :-)

    OdpovedaťOdstrániť