streda 13. apríla 2011

Park

Minulý týždeň sa zdalo, že do Talianska prišlo leto. Bola som pripravená zbaliť si kufor a čo najrýchlejšie vyraziť k moru. Našťastie sa počasie spamätalo a od včera sa teplota vonku trochu znížila, presne tak, ako sa to na apríl patrí!
Viem, že som vám sľúbila veľa krásnych fotiek z môjho najkrajšie prežitého dňa, ale nemala som čas si ich ani poriadne prezrieť. Mrzí ma to, lebo čím dlhšie to odďaľujem, tým viac to stráca svoje čaro. Dúfam, že sa čoskoro k tomu dostanem.
Teraz vám chcem ukázať fotky, ktoré sú fotené v deň mojich osemnástych narodenín (ktoré som oslávila 3.apríla). Moja najmilšia mamka prišla na pár dní za mnou a spolu sme to oslávili. Krásny čas...

3 komentáre:

  1. Sluší! Jablko nepadá daleko od stromu. Užij si to v daleké cizině a přeji ti, ať se k tomu moři co nejdříve vypravíš... potřebovali bychom už léto i tady! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Všetko najelepšie :) Mňa to čaká v pondelok...:D

    OdpovedaťOdstrániť