streda 23. februára 2011

Kde si?!

Prežila som prekrásny víkend a začiatok týždňa. V pondelok a utorok som si urobila zo školy voľno, pretože prišla za nami moja najdrahšia mamka. Od Vianoc sme sa nevideli, takže jej príchod ma neskutočne potešil, hodila som sa jej okolo krku a nechcela ju pustiť. Prišla v piatok a už včera sme ju boli zaviesť na letisko, lebo kvôli práci nemohla zostať dlhšie. Síce tu bola štyri dni, mne to teraz pripadá ako keby tu bola len hodinu a aj tá hodina sa mi prisnila. Znovu sa cítim v tomto veľkom dome úplne sama a všade si pripomínam jej prítomnosť. Keď som včera prišla domov, hneď vo dverách som zacítila jej parfum a dala sa do plaču. Ale nebudem sa za nič hanbiť, je predsa normálne plakať, keď sa s niekým rozlúčite na ďalší mesiac (dúfajme, že jej to vyjde a na moje narodeniny bude tu!).
V pondelok sme si urobili „babskú jazdu“, len my dve! Prechádzali sme sa, nakupovali sme a jedli zmrzlinu...a bolo to skvelé!!!

6 komentárov:

  1. super fotky,,,,ta kavicka vyzera chutne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. to je pekne aky mas dobry vztah s mamou :)) ta moja ma nechala tu a na dva roky sa odstahovala do rakuska :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To je krásné! :) A vůbec se nedivím, že jsi brečela. I tak to bravurně zvládáš.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. mňam! :) ..inak krásnu košelu máš:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. už podľa tej jednej fotky je poznať, že si bola strašne šťastná. Verím ti, že ti mama hrozne chýba. Čím viac sa blíži môj odchod, tým viacej sa presne tohoto bojím. A to idem len na tri mesiace :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ta tvoje maminka mě vždycky dostane, je hrozně zajímavě krásná :). A tobě to hrozně sluší když se směješ :).

    OdpovedaťOdstrániť